EVE Online: Kontrowersje wokół mikropłatności rozwiązane [WIDEO]
Kilka dni temu informowaliśmy o swoistym „buncie” graczy EVE Online, którym nie spodobały się plany wprowadzenia do wirtualnego sklepu kupowanych za prawdziwą kasę przedmiotów dających przewagę w rozgrywce, a także wysokie ceny obecnych dodatków „kosmetycznych”. Wygląda jednak na to, że kryzys został zażegnany.
Takie wnioski można przynajmniej wyciągnąć ze spotkania reprezentującej graczy rady Council of Stellar Management z twórcami EVE Online w siedzibie studia CCP.
Ci ostatni ponoć przepraszali i zapewnili, że nie mieli zamiaru implementować płatnych przedmiotów, które pomagałyby w rozgrywce, jak na przykład „złotej amunicji”. Obiecali także, że takie nigdy nie pojawią się też w przyszłości. Mimo to w wirtualnym sklepie pozostaną rzeczy ozdobne, takie jak spodnie, czy inne części odzieży. Twórcy gry przyznali, że powinni lepiej wyjaśnić kwestię wprowadzenia mikropłatności i zamierzają opisać wkrótce dokładnie pełny model cenowy.
Wygląda na to, że kryzys w EVE Online został zażegnany. I dobrze, bo twórcy mogli na nim wiele stracić – ostatnio z abonamentu zrezygnowało 5500 graczy, co przekłada się na milion dolarów.
Poniżej znajdziecie wiadomość od studia CCP i rady reprezentującej graczy: