36
2.07.2011, 09:00Lektura na 1 minutę

Twórcy Bodycount: "Bulletstorm udowodnił, że istnieje miejsce na rynku nie tylko dla Call of Duty"

Tworzony przez Codemasters Bodycount będzie w dużej mierze podobny do polskiego Bulletstorma – podobnie, jak produkcja People Can Fly, głównym elementem rozgrywki stanie się szalona i niczym nieskrępowana jatka. W jednym z wywiadów twórcy gry przyznali, że dzieło Polaków było swego rodzaju testem dla tego typu FPS-ów.


Piotrek66

Andy Wilson, reżyser Bodycount, w wywiadzie udzielonym serwisowi CVG stwierdził, że Bulletstorm był sprawdzianem rynkowym dla gry Codemasters. Jak wyjaśnia:


To obiecujące. Bulletstorm pokazał, że istnieje miejsce na rynku nie tylko dla Call of Duty. Udowodnił, że jest miejsce pomiędzy takimi wielkimi grami, jak Battlefield, czy Medal of Honor. To miłe, że wciąż możesz wydać sprzedającego się w wielu milionach FPS-a, który nie jest którąś z wymienionych produkcji.


Jak dodaje:


Obserwowaliśmy Bulletstorma i uważam, że spokojnie można powiedzieć, że był dla nas swego rodzaju . Jako że ukazał się wcześniej [od naszej gry], byliśmy bardzo zainteresowani tym, jak sobie poradzi i jest to dla nas dobry znak.


Innym przykładem, który podał Wilson jest Brink, choć zdaje sobie sprawę, że obecnie gra ta posiada kilka poważnych problemów.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze