CD Projekt RED o poziomie trudności w Wiedźminie 2: "To nie jest interaktywny film"
Gracze grający w Wiedźmina 2: Zabójcy Królów często narzekają na zbyt wygórowany poziom trudności, szczególnie na początku rozgrywki. W jednym z wywiadów Tomasz Gop z CD Projekt RED bronił tego elementu gry, twierdząc, że twórcy nie chcieli by był to „interaktywny film”.
Tomasz Gop, starszy producent Wiedźmina 2: Zabójcy Królów w wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer poruszył kwestię zbyt wysokiego poziomu trudności, na który narzekają niektórzy gracze. Jak mówi:
Oczywiście inspirowaliśmy się
W wywiadzie Gop stwierdził również, że on i jego ekipa jest bardzo zadowolony z niezwykle pozytywnych recenzji Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Jak mówi:
Chcielibyśmy zobaczyć więcej recenzji, ponieważ pracowaliśmy nad grą cztery lata, a dopiero minął tydzień od jej premiery – czekamy więc na każdego, kto zechce dać nam znać, co o niej sądzi. Z tego co jednak do tej pory widzieliśmy, noty są naprawdę dobre. Są oczywiście lepsze i gorsze recenzje, ale mimo to średnia ocen jest całkowicie pozytywna. Nie spodziewaliśmy się, że gra będzie idealna, ale średnia powyżej 90% jest świetna.
Jak dodaje:
Są recenzje, gdzie ocena jest bardzo, bardzo niska, ale zapisujemy wszystko, co jest złe i w nich krytykowane. Nigdy mamy pretensji do żadnego z recenzentów. Jeśli jednak pojawia się naprawdę niesprawiedliwa recenzja – a takie rzeczy się zdarzają – staramy się wyciągnąć z niej wszystko, co jest konstruktywne.