37
19.04.2011, 14:21Lektura na 1 minutę

The Elder Scrolls V: Skyrim - wersja PC będzie nieco ładniejsza i skalowalna (ale nie tak, jak myślisz)

The Elder Scrolls V: Skyrim ma szansę być jedną z najładniejszych gier tego roku, co udowadniają opublikowane dotąd screeny i trailer. Twórcy obiecują, że gra będzie wyglądać tak samo na wszystkich platformach docelowych, choć zaznaczają, że posiadacze PC-tów zauważą pewne, drobne różnice na swoją korzyść.


Piotrek66

Todd Howard, producent wykonawczy The Elder Scrolls V: Skyrim, w rozmowie z serwisem Eurogamer stwierdził, że na PC zauważymy pewne różnice. Jak mówi:


Gra jest skalowana w sposób, jakiego gracze oczekują. Stworzona przez nas oprawa graficzna składa się z tekstur o naprawdę wysokich rozdzielczościach. [...] [Poprawnie wyświetlić je można tylko] na komputerach, na których mozna dobrać jakość i rozdzielczość tekstur w zależności od ich mocy obliczeniowej.


Howard dodał też, że świat The Elder Scrolls V: Skyrim został stworzony w większości w oparciu o DirectX 9, choć wykorzystano także jedenastą edycję bibliotek. Jak tłumaczy:


Są pewne rzeczy, przy których – dzięki DirectX 11 – mamy większą wolność. Jedną z nich jest wzrost wydajności. Korzystając z tych bibliotek doświadczysz wzrostu płynności w porównaniu do korzystania z poprzedniej, starszej wersji. Nie zdecydowaliśmy się jednak zrobilić użytku z najbardziej charakterystycznych elementów DX11, jak choćby teselacji. Nie oznacza to jednak, że nie zrobimy tego w przyszłości.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze