48
21.03.2011, 06:55Lektura na 2 minuty

Prey 2: Pierwsze informacje

Ukazały się już magazyny, które jako pierwsze na świecie miały okazję napisać o ujawnionej/przypomnianej w tym miesiąciu grze Prey 2, mamy więc konkretne informacje na jej temat. Niespodzianka - głównym źródłem inspiracji jest Mirror's Edge!


Hut

Tradycyjnie - w punktach. Pierwsze informacje o grze Prey 2:

  • główny bohater gry to Killian Samuels, więzienny strażnik
  • pierwszy poziom nowej gry, to wydarzenia z początku jedynki, ale przedstawione oczyma nowego bohatera. Dlatego twórcy mówią, że "jeśli pierwszy Prey to była ta sama historia widziana oczyma Luke'a Skywalkera, teraz zobaczymy ją oczyma Bobby Fetta"
  • postać będzie można rozwijać w trakcie gry, za pieniądze kupując różne dodatki do pancerza czy broni, a także nowe umiejętności. Bronie będzie można konfigurować również w trakcie rozgrywki.
  • system znajdziek ma być podobny do tego z Borderlands
  • inspiracją dla rozgrywki był przede wszystkim Mirror's Edge, inne wzorce pochodzą z gier Mass Effect, Chronicles of Riddick oraz filmu Blade Runner
  • główny bohater jest równie sprawny, jak Faith z Mirror's Edge - będzie mógł wskakiwać na wysokie platformy, podciągać się, przechodzić po wąskich kładkach. Pojawią się sekwnecje pościgów, w których trzeba będzie wykazać się parkourowymi umiejętnościami.
  • częścią rozgrywki będzie również system korzystania z osłon terenowych, podobny do tego z Killzone 3 (i Crysis 2). Pojawią się też inne opcje taktyczne, które z kolei mają przypominać grę Vanquish.
  • poziomy będą duże, rozległe i otwarte, gracze będzie mógł sam decydować, jaką drogę obrać do celu - m.in. korzystając z cieni
  • mniej będzie za to - dziwne... - portali
  • akcja gry toczyć się będzie na planecie Exodus - dzikiej i pustynnej
  • struktura gry będzie nieliniowa - gracze będą mogli sami wybierać misje do wykonania (huh?)
  • styl graficzny przypomina skrzyżowanie Bioshocka i Mass Effecta
  • nie będzie trybów sieciowych (łeee....) - twórcy wiedzą, że "nikt nie wybrałby trybów multi Preya 2 mając do wyboru, powiedzmy, Halo: Reach"
  • nie będzie wsparcia dla 3D (ok)
  • nie będzie wsparcia dla Move'a i Kinecta (yay!)
  • gra powstaje trzy lata, platforma wiodąca to Xbox 360, dopiero później kod przenoszony jest na PC i PS3
  • data premiery to bliżej nieokreślony 2012 rok
  •  

    No więc... brzmi to z jednej strony fantastycznie (99% procent informacji), z drugiej strony jak zupełnie inna gra, niż Prey (brak portali?), z trzeciej niezwykle ambitnie i nie wiadomo, czy ekipa Human Head odpowiedzialna za ten projekt da sobie radę.


    Redaktor
    Hut
    Wpisów4059

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze