28
11.03.2011, 11:19Lektura na 1 minutę

Kompozytor Dragon Age II: "EA chciało jak najszybciej wykorzystać sukces Początku"

Pewnym zaskoczeniem było wydanie Dragon Age’a II w dość krótkim czasie od premiery „jedynki” (zaledwie półtora roku), szczególnie, jeśli przypomnimy sobie, ile zajęło twórcom stworzenie oryginału. W jednym z wywiadów kompozytor ścieżki dźwiękowej gry przyznał, że EA chciało jak najszybciej wykorzystać sukces pierwowzoru.


Piotrek66

Inon Zur, kompozytor soundtracku w Dragon Age II, w wywiadzie udzielonym serwisowi IGN przyznał, że w grze mogą znaleźć się pewne błędy związane ze ścieżką dźwiękową. Głównie dlatego, że była ona tworzona w pośpiechu. Jak mówi:


W przeciwieństwie do innych tytułów BioWare’u, ta ścieżka dźwiękowa była wynikiem pośpiesznej roboty. EA chciało wykorzystać sukces Początku, dlatego też naciskano bardzo, aby wydać grę już teraz. Chciałbym więc wiedzieć, czy są jakieś błędy lub czy jest coś, co moglibyśmy naprawić za pomocą patcha.


W chwili obecnej Dragon Age II zbiera zróżnicowane noty. My przyznaliśmy mu ocenę 7,5, podczas gdy brytyjski PC Gamer ocenił grę na 94%. Skrajną notą jest ta magazynu Edge, wynosząca 6/10. Średnia ocen produkcji według serwisu Metacritic waha się od 83% (X360, PS3) do 84% (PC).


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze