21
9.02.2011, 08:20Lektura na 1 minutę

Twórcy Killzone´a 3: "Przyszłość FPS-ów? Ruchowe kontrolery. Niekoniecznie Move"

Nakręcając atmosferę wokół nadchodzącej premiery Killzone'a 3, twórcy tej produkcji, Holendrzy ze studia Guerrilla Games, udzielają wywiadów, w którym opowiadają zarówno o dotychczasowych doświadczeniach, jak i swojej wizji przyszłości gier. Okazuje się, że był pomysł stworzenia wersji Killzone'a 2 na "ruchowe kontrolery", one same zaś są "przyszłością FPS-ów". Zgadzacie się?


Hut

Najbardziej zdecydowanym orędownikiem "kontrolerów ruchowych w FPS-ach" jest oczywiście szef działu holenderskiego studia, który zajmuje się ich wykorzystaniem, Tommy de Roos:


"Jestem przekonany, że będziemy rozwijać się w tym kierunku i za kilka lat  większość FPS-ów będzie rozgrywana właśnie w taki sposób [a więc przy użyciu kontrolerów ruchu]. Może nie będzie to konkretnie Move, ale na pewno jakiś kontroler tego typu".


Mamy nadzieję, że nie miał na myśli Kinecta...

W innym wywiadzie de Roos ujawnia, że przez pewien czas studio rozważało stworzenie wersji Killzone'a 2 kompatybilnej z Move'm:


"Myśleliśmy o tym, by stworzyć Killzone'a 2 w wersji "na szynach" [właśnie pod kontrolery ruchowe]. Kiedy jednak zorientowaliśmy się, jak wiele pracy wymagało by ponowne oskryptowanie wszystkich spotkań z przeciwnikami, zdecydowaliśmy, by tego nie robić".


Szkoda?


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze