51
12.01.2011, 07:50Lektura na 2 minuty

S.T.A.L.K.E.R. 2: Nowe informacje! Wersja PC najlepsza!

Choć wydawać by się mogło, że brudne, armagedoniczne i pijane wódką rosyjskie science-fiction oraz błyszczący, nowoczesny, pełen otwartości na świat amerykański Facebook nie mają ze sobą zbyt wielu punktów stycznych, okazuje się jednak, że mają. I to całkiem ciekawe. Właśnie na FB twórcy gry S.T.A.L.K.E.R. 2 postanowili ujawnić pierwsze konkretniejsze informacje na temat tego tytułu.


Hut

Pochodzą one z wpisu na profilu gry, który nosi nazwę "Pytania i odpowiedzi z zespołem S.T.A.L.K.E.R. 2 #1", przy czym #1 dobitnie sugeruje, że to dopiero początek. Pytania zadawali gracze - więc musimy świecić oczyma za jakość niektórych z nich - odpowiedzi udzielali członkowie studia GSC. Czego się dowiedzieliśmy?

P: Jaka jest największa różnica między dwójką a poprzednimi grami?
O: W skrócie - S.T.A.L.K.E.R. 2 przynosi nową historię, nowe postacie (i kilku starych, dobrych znajomych) a także, oczywiście, nowy silnik napędzający grę. 

P: Czy w dwójce pojawi się więcej elementów powiązanych z survivalem, walką o przetrwanie w trudnym środowisku?
O: Tak.

P: Jakie opcje/funkcje zostały usunięte z wersji PC, w związku z tym, że będzie to gra, która ukaże się na różnych platformach?
O: Ponieważ projektujemy gry głównie na PC, nie będzie żadnych elementów, które usuniemy. Główna różnica pomiędzy wersjami polega na jakości oprawy graficznej (co oznacza, że PC-towcy będą mogli zobaczyć więcej efektów graficznych).

P: Czy Sidorovicz powróci w grze S.T.A.L.K.E.R. 2?
O: Pozwolę sobie teraz nie odpowiadać na to pytanie.

P: Czy po raz kolejny pojawią się wojny między frakcjami?
O: Nie.

P: Czy interfejs (ekran ekwipunku, mapa, itd.) w wersji PC ucierpi (jak w innych grach), w związku z próbą przypodobania się posiadaczom konsol?
O: Nie, w żadnym wypadku.

P: Czy pojawią się nowe mutanty?
O: Tak.

P: W której części Zony będzie rozgrywała się akcja? I czy w ogóle będzie rozgrywała się w zonie?
O: Chcemy umieścić grę w trójkącie między CNPP, oraz miastami Czarnobyl i Czarnobyl 2 (tam gdzie umieszczona jest duża antena nadawcza).

P: Czy gra będzie wspierała DX11?
O: Tak.

P: Czy zobaczymy więcej tajemnych podziemnych kompleksów?
O: Tak.

P: Czy w grze pojawi się możliwość importowania broni, która da graczom dostęp do bardziej zróżnicowanych rodzajów broni, dostarczanych do Zony przez postacie niezależne?
O: Mamy kilka ciekawych pomysłów na ten temat.

P: Czy będzie można zmieniać właściwości artefaktów poprzez Anomalie?
O: Nie, ale system korzystania z artefaktów na pewno zostanie rozszerzony.


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze