96
27.05.2010, 15:15Lektura na 1 minutę

Blizzard: DRM? To z góry przegrana bitwa...

Ważna wypowiedź przedstawiciela... wróć: współzałożyciela studia Blizzard, Franka Pearce'a na temat zabezpieczeń "DRM". Jego zdaniem są one bez sensu. Dlaczego?


Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Jak mówi Frank Pearce w wywiadzie dla serwisu VideoGamer:
Jeśli mówimy o DRM-ach i różnych technologiach, jakie się przy nich wykorzystuje, to muszę stwierdzić, że to dla nas przegrana bitwa. Społeczność graczy jest zawsze dużo większa, a liczba ludzi, którzy chcą sprzeciwić się tym technologiom, czy to z tego powodu, że chcą spiracić grę, czy dlatego, że szukają wyzwania, jest większa, niż liczba developerów, którzy mogliby się nimi zająć. Musimy skupić się na tym by dawać ludziom odpowiednią zawartość i fajne opcje, a nie na technologiach antypirackich”.

I dalej:
Jeśli dobrze wykonamy swoją pracę i dobrze wprowadzimy Battle.net, ludzie będą chcieli pozostawać ze sobą w kontakcie w trakcie gry, będą chcieli zdobywać achievementy [i nie bedą piracić naszych gier]. Najlepsze podejście do zapewnienie graczom całej platformy do grania, kontaktowania się ze znajomymi i społecznością”.


Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!

Profil
Wpisów4062

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze