Gra "Czas Apokalipsy" i inne ciekawostki z katalogu pewnej firmy
Agencja DDM (Digital Development Management) to firma, która reprezentuje niezależne studia programistyczne w kontaktach z wydawcami. Jej katalog, prezentujący studia, z jakimi współpracuje, wyjawia kilka ciekawostek.
Wśród klientów DDM znajdują się takie firmy, jak Ninja Theory (twórcy Enslaved i Heavenly Sword), Bugbear i Slightly Mad Studios (oba specjalizującego się samochodówkach), Ruffian Games (kończą dla Microsoftu Crackdown 2) oraz kilku debiutantów, np. Bedlam Games (założone przez twórców The Warriors) czy Killspace Entertainment (w którym zatrudnienie znalazło wielu ex-pracowników Pandemic). Katalog prezentujący te studia zdradza kilka projektów, o których wcześniej nie wiedzieliśmy:
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!