Co mają wspólnego EA i YouTube? Testy nowej wersji najpopularniejszego serwisu z filmami
Serwis YouTube, szukając nowych użytkowników w krajach z niską przepustowością sieci, testuje nową usługę wyświetlania filmików, które w mniejszym stopniu obciążają łącze. Partnerem tych testów została firma Electronic Arts, udostępniając zmienioną wersję trailera Command & Conquer 4.
Specjalna wersja trailera gry Command & Conquer 4: Tiberium Twilight prezentuje się, jak w linku podanym poniżej - główny pomysł nowej technologii polega na tym, że obniża się jakość obrazu (praktycznie odtwarzając go w trybie tekstowym), by zmniejszyć obciążenie łącz.
Oczywiście możemy się z tego śmiać, ale są kraje, w których łącza internetowe są w stanie jeszcze gorszym, niż w Polsce (przeczytajcie np. TEGO NEWSA).
Prezentację nowej technologii YouTube znajdziecie TUTAJ.
Przyjmie się?
§