Federacja Konsumentów w sprawie polskiego Xbox Live. Możesz reklamować "wybrakowanego" X360!
Kolejne zdarzenie w sprawie polskiego Xbox Live. Federacja Konsumentów opublikowała na łamach portalu akcji WeWantLive specjalne oświadczenie, z którego wynika, że... klienci mają prawo zareklamować kupionego X360 jako "wybrakowany towar".
Chodzi oczywiście o brak dostępu do usługi Xbox Live na terenie naszego kraju.
Federacja Konsumentów uważa, że oznaczenia widoczne na pudełku konsoli (logo Xbox Live w trzech miejscach) wprowadzają klienta w błąd. Jeśli sprzedawca nie uprzedzi go o wybrakowaniu towaru, klient ma prawo do reklamacji Xboksa 360 z tytułu niezgodności zakupionego towaru z obietnicą złożoną w umowie sprzedaży.§
Ważne jest to, że reklamację składać możemy tylko i wyłącznie u sprzedawcy, od którego kupiliśmy naszego Xboksa 360, a nie bezpośrednio u dystrybutora, czyli Microsoftu.
Pełne oświadczenie znajdziecie w TYM miejscu.
§