Battlefield: Bad Company2: Kolejny dowód na to, że Modern Warfare 2 jest...
Pamiętacie to? Reklamówkę F.A.G.S., całkiem zabawny filmik promujący Modern Warfare 2, w którym chodziło o to, by ponarzekać na graczy, którzy rzucają losowo granaty, licząc na łatwe fragi. EA DICE zrobiło to samo dla Battlefield: Bad Company 2. Ale inaczej...
Twórcy Battlefield: Bad Company 2 kontynuują nabijanie się z "konkurencyjnej gry z tego samego gatunku", twierdząc, że w ich produkcji granaty nie są aż tak nadużywane, bo gracze mają dziesiątki innych sposobów na to, by zabić przeciwnika. Na przykład helikopter...
§
Oryginał z Modern Warfare 2 zobaczyć możecie TUTAJ (pozycja 4).
Swoją drogą: kiedy stało się tak, że EA to "ci dobrzy", a Activision - "ciemna strona mocy"?
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!